Pagina kop

Componence Asset List

VRAAG

Hallo ik gebruik ongeveer 1 x p maand ghb en dat voor een paar jaar. Heb daar geen neiging tot ook om het meer te nemen. Afgelopen zaterdag nacht tussen 6 heb ik ghb gebruikt tot zobdag avond 1 . Nu heb ik dus voor het eerst dat ik helemaal niet slaap. Ik heb 10 uur geslapen van vrijdag tot dinsdag.. ik wil heel graag slapen, maar had heel veel tintelingen in mijn lijf, versnelde hartslag, de aderen zijn erg dun en heel zichtbaar qua kleur. Helaas was ik 4 x out gegaan. Kan dit van het ontgaan komen? Schade van centrale zenuwstelsel? Kan het dat ik na al die jaren nu een x lichamelijke afhankelijkheid heb? Word gek van het niet slapen iig ne tintelingen en oorsuizen

Antwoord van Drugsinfoteam

Beste vraagsteller,

Beste vraagsteller,

hopelijk gaat het nu na 3 dagen al beter met je.

Daar waar je het lang onder controle had ben je nu te ver gegaan. Je lichaam vertelt het je. 

Ik denk dat er 2 dingen spelen. Inderdaad je eerste lichamelijke afhankelijkheid die is ontstaan.  Daarnaast 'gewone' angstaanvallen. Er is nog geen reden om aan schade aan het zenuwstelsel te denken .

Je symptomen passen goed bij de angstaanval. Die kan ontstaan door de ontwenning en door de overbelasting van drugs, evt alcohol en slaapgebrek.

Met vr grt

Gerard A

drugsarts

 

 

29 april 2022
Jouw beoordeling
Gemiddelde beoordeling
(1 Stem)
NIET GEVONDEN WAT U ZOEKT? STEL EEN VRAAG