Pagina kop
Componence Asset List

VRAAG

Ik heb teveel lachgas gedaan en gemengd met weed en alcohol Zou dat de oorzaak zijn van rode ogen en pijn zenuw die heel vaak trilt ? Danku

Antwoord van Drugsinfoteam

Beste vraagsteller,

Rode ogen kunnen veroorzaakt worden door veel blowen. Wanneer je handen of voeten of andere lichaamsdelen trillen of pijn doen, kan dat komen door een angstreactie. Heb je last gehad van angst of voel je je nu angstig? Ik hoop je vooral gerust te stellen. Waarschijnlijk zullen de klachten al snel minder worden, wanneer je er op vertrouwd dat er geen reden is tot zorgen. We hebben ook nog meer tips op onze pagina staan: omgaan met angst.

Dit kan ook komen door extreem veel lachgas, maar dan hoor je gebruikers toch vaker duidelijk spreken over tintelingen in handen en voeten, spierzwate, verminderde balans, dof/kloud gevoel. Herken je dat? In dat geval zou je altijd zo snel mogelijk vitamine B12 moeten innemen (kwark, kaas of nog beter supplementen via de huisarts). Lees hier meer over de risico's van lachgas.

Ik ga er vanuit dat het inmiddels weer beter met je gaat. Blijf je toch klachten houden of heb je nog vragen? Neem gerust nog even contact op.

Met hartelijke groet,

Dion

23 januari 2020
Jouw beoordeling
Gemiddelde beoordeling
(0 Stemmen)
NIET GEVONDEN WAT U ZOEKT? STEL EEN VRAAG