Pagina kop

Componence Asset List

VRAAG

Beste mensen Ik gebruik sinds een jaar regelmatig 3 mmc en dat gaat verder prima alleen heb ik de laatste tijd blaas klachten in de vorm van een blaasonstekeing die niet weg wil en steeds de kop opsteekt . Nu is mijn vraag , kan dat iets met de 3mmc te maken hebben? b.v.d. groetjes [naam verwijderd]

Antwoord van Drugsinfoteam

Beste vraagsteller,

Mijn eerste vraag terug is of je ook ketamine neemt. Want die is het meest berucht voor ernstige blaasklachten.

3-MMC kan inderdaad ook bijdragen. Op dezelfde manier als alle amfetamine achtigen:  veranderde sluitspieractiviteit, tijdelijk verlaagde weerstand.

Laat het ook aan je huisarts zien en onderzoek of een lange drugspauze je klachten wegneemt.

Wil je ons alsjeblieft op de hoogte houden? Informatie van gebruikers is voor ons van grote waarde.

Met vriendelijke groet,

Gerard A

drugsarts 

 

31 augustus 2020
Jouw beoordeling
Gemiddelde beoordeling
(0 Stemmen)
NIET GEVONDEN WAT U ZOEKT? STEL EEN VRAAG