Pagina kop

Componence Asset List

VRAAG

Ik heb door de jaren vaker poppers gebruikt, want het is een ongelooflijk geil gevoel tijdens de sex, en het helpt ook om te bottomen. Nadat ik het nu een paar jaar niet had gedaan heb ik recent weer een flesje gekocht, en gebruik het zoals ik het altijd heb gedaan tijdens de sex. Wat ik nu wel merk is dat nadat ik klaarkom, vaak gele vlekken in mijn visie heb. Ze vallen bijna niet op, behalve op een wit achtergrond, zoals op badkamer tegels. Ze gaan na 10/15 minuten weer van zelf weg, maar ik vind het toch een beetje eng. Ik heb mijn vrienden gevraagd of zij dit ook hebben, maar het lijkt als of ik de enige ben. Moet ik me zorgen maken dat ik deze verschijnselen heb? Word ik er langzaam blind van? Bedankt.

Antwoord van Drugsinfoteam

Beste vraagsteller,

Bedankt voor je vraag. Poppers kunnen een scala aan oogproblemen veroorzaken. Zoals het zien van vlekken of netvliesafwijkingen. In sommige gevallen is dit omkeerbaar. In jouw geval gaat het na een kwartier weer weg. Dat is fijn! Er bestaat een kans dat je hier meer/langer last van gaat krijgen. Het is lastig om in de toekomst te kijken. Dus wat er met jouw zicht gaat gebeuren als je blijft gebruiken, is lastig. Worden de klachten erger? Dan wil ik je adviseren om te stoppen met gebruik en langs de oogarts te gaan.

Ik hoop dat je met deze info verder komt. Heb je nog vragen? Laat het ons vooral weten.

Met hartelijke groet,

Dion

02 september 2020
Jouw beoordeling
Gemiddelde beoordeling
(0 Stemmen)
NIET GEVONDEN WAT U ZOEKT? STEL EEN VRAAG