Pagina kop

Componence Asset List

VRAAG

Beste, Ik heb maandag veel lachgas gedaan en heb nu een soort van suf gevoel in mijn lichaam. Ik kan alles gewoon, alleen dit suffe gevoel baart me zorgen. Is dit iets om je zorgen over te maken? Zo ja wat kan ik eraan doen?

Antwoord van Drugsinfoteam

Beste vraagsteller,

Je hebt last van sufheid na lachgasgebruik. De vraag is even, hoe vaak en veel lachgas heb je in de afgelopen tijd gebruikt? Gebruik je af en toe lachgas? Bijvoorbeeld één keer per maand een paar ballonnen? Dan hoef jij je geen zorgen te maken. Gebruik je dagelijks of wekelijks veel ballonnen? Dan moet je me nog even een berichtje sturen.

Suf gevoel in je lijf kan veel oorzaken hebben. Dat suffe gevoel kan ook helemaal niets met het lachgas gebruik te maken hebben. Heb je heftige trips gehad op de lachgas? Kan zijn dat je lichaam een beetje moet bijkomen van de ervaring. Probeer even tot rust te komen, gezond te eten en te ontspannen. Je zal merken dat over een paar dagen je klachten minder zijn.

Met hartelijke groet,

Dion

04 juni 2021
Jouw beoordeling
Gemiddelde beoordeling
(0 Stemmen)
NIET GEVONDEN WAT U ZOEKT? STEL EEN VRAAG