Pagina kop
Componence Asset List

VRAAG

Een paar weken gelden had ik 2CB gedaan en de trip ging geweldig alleen daarna, na dat die was uitgewerkt kreeg ik pijn op mijn borst, een soort drukkend gevoel. Nu het was de volgende dag weg maar heb er heel de avond en nacht last van gehad. Komt dit meer voor bij 2CB ik ben gewoon een beetje bang omdat ik dat niet nog eens wil meemaken.

Antwoord van Drugsinfoteam

Beste vraagsteller,

Bedankt voor je vraag. Pijn op de borst en een drukkend gevoel is geen duidelijk kenmerk van 2c-b gebruik. Het kan wel een symptoom zijn van het ervaren van angst of paniek. Soms ontstaat angst of paniek onderbewust. Tijdens of na een trip. Ik denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken over de pijn op je borst. Ik denk dat het te maken kan hebben met een onderbewuste angstreactie. Houdt er wel rekening mee dat dit vaker kan gebeuren. Soms kan het ook tijdens het trippen zomaar gebeuren. Mensen die nog jong zijn, zoals jij, hebben een groter risico op een angstreactie. Daarom kan het helpen om een ervaren tripsitter te hebben.

Verder is het goed om te weten dat de huidige 2c-b markt erg vervuild is. Er zitten vaak onbekende stoffen in, waarvan we niets weten over de risico's. Het kan ook zomaar zijn dat jij een vervuilde pil/poeder hebt gehad wat voor deze klachten zorgt. Wil je zeker weten dat jouw pil niet vervuild is? Laat je drugs dan testen. Dat kan ook als je jonger dan achttien jaar bent.

Met hartelijke groet,

Dion

23 januari 2020
Jouw beoordeling
Gemiddelde beoordeling
(1 Stem)
NIET GEVONDEN WAT U ZOEKT? STEL EEN VRAAG